Fullbody Program


Er du på udkig efter et fullbody program til træning, som kan hjælpe dig med at opnå de resultater du vil opnå? Så er du kommet til den rette side, for her får du skræddersyet træningsprogram til dig, som er tilpasset dine ønsker og mål. Du får et træningsprogram fra kun 500 kr., 2 for 900 kr., 3 for 1.200 kr. og 4 for 1.500 kr. Du kan også vælge at en af planerne skal være en skræddersyet kostplan, hvis du ønsker dette.

Se videoen nedenunder for at høre mere, og du kan se priserne for træningsprogrammer og kostplan under videoen.

Køb og mix 1, 2, 3, 4 eller flere stk. programmer som kostplan eller træningsprogram.

Når du køber et program, enten kostplan eller træningsprogram får du:

  • Individuel kostplan
  • Individuelt træningsprogram
  • Adgang til øvelsesvejledning på +100 træningsøvelser

Resultat hvis du følger programmet(erne):

  • Lavere fedtprocent
  • Størrer muskler
  • Flottere krop
  • Bliver stærkere
  • Mindre fedtmasse
  • Du lærer en masse du kan bruge fremover
  • Din sundhed forbedres
  • Du får mere energi

Pris for program(er):

  • 500 kr. for 1 stk.
  • 900 kr. for 2 stk.
  • 1.200 kr. for 3 stk.
  • 1.500 kr. for 4 stk.
  • Ved køb af mere end 4 stk. aftales prisen pr. mail eller telefon

Full Body Program

Med sådan et fullbody træningsprogram, træner du hele kroppen i en træning. Det kan tage 30 minutter, 45 minutter, 55 minutter, 65 minutter eller hvad du ønsker. Jeg anbefaler helt klart et sted mellem 45 minutter til 65 minutter, for at kunne træne hele kroppen godt igennem.

Vil du have fokus på specifikke dele af kroppen, så kan du også sagtens få et målrettet fullbody program efter det. Jeg vil ydermere anbefale, at du træner dette program 2-4 gange i ugen, og udover det kan du sagtens lave mange andre aktiviteter hvis du ønsker det. 

Et program hvor du træner hele kroppen, er perfekt til en travl hverdag, eller en hverdag hvor du ikke har tid til at træne flere timer mange gange i ugen. Ikke alle har tid til dette, og derfor er dette en rigtig god mulighed for mange.

Er du i tvivl om, hvad du gerne vil træne, så er et full body program et rigtig godt valg til dig. Der er der fokus på de store basisøvelser. Et full body program er ikke kun for begyndere, der er nemlig høj frekvens, volumen og intensitet. Med et full body program anbefales det at du træner 1-3 gange om ugen, med mindst en hviledag mellem hver træning. Du får altså her et program, så du kan træne hele kroppen til hver træning. Der vil være fokus på flere muskelgrupper, som giver en god mulighed for at kunne træne med større vægte og mere tidseffektivitet.

Fullbody Træningsprogram

Der også mulighed for et træningsprogram som er 20 minutter og/eller 30 minutter og det kan du sagtens opnå resultater med. Dog vil pauserne for fullbody træningsprogrammer der er 20-30 minutter have væsentlig kortere pauser end hvis programmet er 45+ minutter. Årsagen til det, er fordi det kræver en hvis aktivitetstid for at kunne opnå resultater med træning.

En del af at skulle opnå resultater med træning, er selv træningsprogrammet, men kosten betyder også meget. Har du også problemer med kosten, og vil have nogle retningslinjer der hjælper dig på vej med at opnå resultater og en god kost, så kan du få et træningsprogram og en kostplan for kun 500 kr.

Begge dele er personligt lavet til dig, og dette er første skridt mod at opnå resultater. Ønsker du et online forløb med mig, så koster det 1.000 kr. For 1 måned, 1.750 kr. For 2 måneder og her vil du få fri vejledning og rådgivning i hele perioden du har forløb hos mig. Udover det, så får du et nyt træningsprogram hver 3-4 uge, samt ændringer på kosten som du udvikler dig.

Med et full body træningsprogram, får du muligheden for at træne hele kroppen 1-3 gange om ugen (anbefales det). Dog skal du vægte mindst en hviledag efter hver træning højt. Når du har et full body træningsprogram er der stor fokus på frekvens, intensitet og volumen. Frekvensen er meget afgørende for at kunne opbygge et stærkt fundament. Det handler om, hvor ofte du rammer en specifik muskelgruppe. Volumen er, hvor meget der bliver lavet i hver øvelse. Det er antallet at sæt gange med antallet af gentagelser. Lav 3-4 sæt pr. øvelse. Intensiteten handler om, hvor tungt du kører i den givende øvelse. Er du begynder anbefales det at du ikke fokusere på din max vægt, men træner på dagsform og forsøger at presse dig selv.

Træningsprogram Full Body

Træningsprogram full body, kan både være funktionel træning, kropsvægttræning og træning i fitnesscenteret. Hvor du træner, eller der du vil træne er ingen begrænsning for at få et skræddersyet træningsprogram som er tilpasset dine træningsmuligheder. Mange tror man ikke kan opnå resultater med træning derhjemme eller med egen kropsvægt, men det kan man sagtens.

Programmet skal bare tilpasses dig og dit niveau, så er der store muligheder for at opnå fremgang. Jeg selv træner nogle gange kun med kroppen, ofte noget jeg gør når jeg er på ferie, når jeg overnatter på hotel eller har langt til et træningscenter eller lign.

Det altid nemt at finde på undskyldninger, men det behøver du ikke mere fra i dag af hvis du køber en program du kan træne derhjemme, eller alle andre steder uanset hvor du er.

Personligt Fullbody Program

Vil du have et program som er personligt til dig, så skal du blot kontakte mig så laver jeg et program som er tilpasset personligt til dig. Hvis du investerer tid i at træne, så bør du også investerer i et program som er tilpasset dig, så du kan opnå de bedst mulige resultater.

Jo mere du træner, jo mere bør du overveje at få et træningsprogram. For ellers kan du ende med at spilde din tid, på noget der ikke hjælper dig med at opnå fremgang. Det værste man kan, er at spilde sin tid.

Effektiv Fullbody Program

Sørg for du bruger tiden fornuftigt, når du bruger tid på at træne. En af måderne du kan være sikker på du gør det, er ved at købe et fullbody program, som er tilpasser dig, dine mål og dine ønsker. Manger undervurder hvilken virkning, en korrekt tilpasset program kan have for dig og dine resultater.

Jeg oplever tit dem som køber et program af mig, virkelig er overrasket over hvor stor effekt det har på dem og deres træning. Flere taber flere kilo fedt og øger muskelmassen. Vil du være den næste? Så skal du blot kontakte mig.

Forskellen på et fullbody og 2 split træningsprogram

Forskellen i bund og grund er at Fullbody er at du træner hele kroppen hver gang du træner, 2 split er at du deler kroppen op i 2 og træner den ene del den ene gang og den anden del træner du anden gang osv. Der er mange måder at dele kroppen op i 2 og den kan være overkrop, smat underkrop. Forside og bagside, eller pres og træk.

 

Med fullbody programmer, er der ofte færre træninger i ugen, end der er med 2 split. Årsagen til det, er at man ofte træner fullbody 3-4 gange i ugen og 2 split er 4-6 gange i ugen. Hvilket program man skal have, afhænger meget af hvor mange gange man kan træne i ugen.

Hvor ofte skal jeg træne fullbody træningsprogram?

Normalt træner man det 3-4 gange i ugen, enten kør man det hver 2 dag, eller mandag, onsdag, fredag eller tirsdag, torsdag, lørdag. Man skal gerne som minimum træne det 3 gange i ugen, og her er det næsten lige meget hvordan man træner det, optimalt, bør man have 1 pause dag hver gang man træner programmet.

Man kan sagtens lave cardio, core træning eller anden sport de andre dage, eller de dage man ikke træner. Men et fullbody program passer de fleste, og er nemt for de fleste at overholde fordi det ikke er mere end 3 gange i ugen normalt.

Det er noget man kan opnå rigtig gode resultater med, det handler om at være vedholden og blive ved med at træne 3-4 gange i ugen med fullbody.

Hvad er ulemperne ved fullbody programmer?

Nogle af ulemperne er at du træner hele kroppen på en gang, og derfor kan du ikke have så meget tid til alle kropsdele, uden at træningen vil blive alt for lang. Mange undervurderer effekten der kan komme af et fullbody program, og bliver det lavet korrekt og skræddersyet til den enkelte kan det opnå rigtig gode resultater.

Fullbody program bodybuilding

Konceptet i et fullbody program er at alle muskelgrupper rammes under hver træning. Der skal trænes ca. 3 gange om ugen og der er her fokus på de store basisøvelser. Det er et godt begynder program, da man i starten ikke har brug for de helt vilde og avancerede øvelser, men derimod fokus på de store muskelgrupper, så træningen kan vokse optimalt. Dog kan du ikke nøjes med at træne 3 gange om ugen for at opnå dine ønskede resultater. Det kræver også at du kigger på kosten, din søvn og evt. alkoholforbruget. Det kan også være at det blot er for at komme i gang med at træne, så er et fullbody program et rigtig godt valg.

Fullbody program kvinder

Har du et mål med at opnå en god ”all-round” styrke, så er et fullbody program et rigtig godt valg, da det virker effektivt. Du skal heller ikke være nede i træningscenteret hver dag for at træne, især hvis hverdagen kan være pressede. Programmet har fokus på basis-øvelser, som vil ramme flest mulige af de store muskler pr. øvelse. Derved kommer du hurtigt igennem hele kroppen. Du skal dog altid lytte til din krop og anvend den rigtige teknik, så du minimerer skader.

Bedste fullbody program

Fullbody program betyder hele kroppen og at hele kroppen trænes på samme træningspas. Der er en høj træningsfrekvens og handler om hvor ofte man får trænet. Du vil altså kunne træne hele kroppen og alle muskler flere gange om ugen. Der er også fokus på de basiske øvelser, såsom squat, lunges og chin-ups. Derudover er det både simpelt og effektivt. Det kan give mere overskud og gøre det nemmere at komme ned og træne, hvis programmet et nemt og overskueligt.

Fullbody program 3 gange om ugen

Et fullbody program får du trænet hele kroppen. Det anbefales at du træner ca. 3 gange om ugen. I et godt program er der balance mellem øvelserne, altså så man ikke kun træner det man er bedst til. Det skal også være så simpelt som muligt, da man ret ofte ser at folk kører døde i programmerne, da det bliver for avanceret og sværhedsgraden stiger. Et godt program er tilpasset ud fra den enkelte atlets mål og de stærke og svage sider. Det er altid godt at starte ud med et simpelt program, så kan du altid udvide programmet og dens sværhedsgrad.