Fullbody Program


Er du på udkig efter et fullbody program til træning, som kan hjælpe dig med at opnå de resultater du vil opnå? Så er du kommet til den rette side, for her får du skræddersyet træningsprogram til dig, som er tilpasset dine ønsker og mål. Du får et træningsprogram fra kun 350 kr., 2 for 500 kr., 3 for 750 kr. og 4 for 900 kr. Du kan også vælge at en af planerne skal være en skræddersyet kostplan, hvis du ønsker dette.

Full Body Program

Med sådan et fullbody træningsprogram, træner du hele kroppen i en træning. Det kan tage 30 minutter, 45 minutter, 55 minutter, 65 minutter eller hvad du ønsker. Jeg anbefaler helt klart et sted mellem 45 minutter til 65 minutter, for at kunne træne hele kroppen godt igennem.

Vil du have fokus på specifikke dele af kroppen, så kan du også sagtens få et målrettet fullbody program efter det. Jeg vil ydermere anbefale, at du træner dette program 2-4 gange i ugen, og udover det kan du sagtens lave mange andre aktiviteter hvis du ønsker det. 

Et program hvor du træner hele kroppen, er perfekt til en travl hverdag, eller en hverdag hvor du ikke har tid til at træne flere timer mange gange i ugen. Ikke alle har tid til dette, og derfor er dette en rigtig god mulighed for mange.

Fullbody Træningsprogram

Der også mulighed for et træningsprogram som er 20 minutter og/eller 30 minutter og det kan du sagtens opnå resultater med. Dog vil pauserne for fullbody træningsprogrammer der er 20-30 minutter have væsentlig kortere pauser end hvis programmet er 45+ minutter. Årsagen til det, er fordi det kræver en hvis aktivitetstid for at kunne opnå resultater med træning.

En del af at skulle opnå resultater med træning, er selv træningsprogrammet, men kosten betyder også meget. Har du også problemer med kosten, og vil have nogle retningslinjer der hjælper dig på vej med at opnå resultater og en god kost, så kan du få et træningsprogram og en kostplan for kun 500 kr.

Begge dele er personligt lavet til dig, og dette er første skridt mod at opnå resultater. Ønsker du et online forløb med mig, så koster det 1.000 kr. For 1 måned, 1.750 kr. For 2 måneder og her vil du få fri vejledning og rådgivning i hele perioden du har forløb hos mig. Udover det, så får du et nyt træningsprogram hver 3-4 uge, samt ændringer på kosten som du udvikler dig.

Træningsprogram Full Body

Træningsprogram full body, kan både være funktionel træning, kropsvægttræning og træning i fitnesscenteret. Hvor du træner, eller der du vil træne er ingen begrænsning for at få et skræddersyet træningsprogram som er tilpasset dine træningsmuligheder. Mange tror man ikke kan opnå resultater med træning derhjemme eller med egen kropsvægt, men det kan man sagtens.

Programmet skal bare tilpasses dig og dit niveau, så er der store muligheder for at opnå fremgang. Jeg selv træner nogle gange kun med kroppen, ofte noget jeg gør når jeg er på ferie, når jeg overnatter på hotel eller har langt til et træningscenter eller lign.

Det altid nemt at finde på undskyldninger, men det behøver du ikke mere fra i dag af hvis du køber en program du kan træne derhjemme, eller alle andre steder uanset hvor du er.

Personligt Fullbody Program

Vil du have et program som er personligt til dig, så skal du blot kontakte mig så laver jeg et program som er tilpasset personligt til dig. Hvis du investerer tid i at træne, så bør du også investerer i et program som er tilpasset dig, så du kan opnå de bedst mulige resultater.

Jo mere du træner, jo mere bør du overveje at få et træningsprogram. For ellers kan du ende med at spilde din tid, på noget der ikke hjælper dig med at opnå fremgang. Det værste man kan, er at spilde sin tid.

Effektiv Fullbody Program

Sørg for du bruger tiden fornuftigt, når du bruger tid på at træne. En af måderne du kan være sikker på du gør det, er ved at købe et fullbody program, som er tilpasser dig, dine mål og dine ønsker. Manger undervurder hvilken virkning, en korrekt tilpasset program kan have for dig og dine resultater.

Jeg oplever tit dem som køber et program af mig, virkelig er overrasket over hvor stor effekt det har på dem og deres træning. Flere taber flere kilo fedt og øger muskelmassen. Vil du være den næste? Så skal du blot kontakte mig.

Forskellen på et fullbody og 2 split træningsprogram

Forskellen i bund og grund er at Fullbody er at du træner hele kroppen hver gang du træner, 2 split er at du deler kroppen op i 2 og træner den ene del den ene gang og den anden del træner du anden gang osv. Der er mange måder at dele kroppen op i 2 og den kan være overkrop, smat underkrop. Forside og bagside, eller pres og træk.

 

Med fullbody programmer, er der ofte færre træninger i ugen, end der er med 2 split. Årsagen til det, er at man ofte træner fullbody 3-4 gange i ugen og 2 split er 4-6 gange i ugen. Hvilket program man skal have, afhænger meget af hvor mange gange man kan træne i ugen.

Hvor ofte skal jeg træne fullbody træningsprogram?

Normalt træner man det 3-4 gange i ugen, enten kør man det hver 2 dag, eller mandag, onsdag, fredag eller tirsdag, torsdag, lørdag. Man skal gerne som minimum træne det 3 gange i ugen, og her er det næsten lige meget hvordan man træner det, optimalt, bør man have 1 pause dag hver gang man træner programmet.

Man kan sagtens lave cardio, core træning eller anden sport de andre dage, eller de dage man ikke træner. Men et fullbody program passer de fleste, og er nemt for de fleste at overholde fordi det ikke er mere end 3 gange i ugen normalt.

Det er noget man kan opnå rigtig gode resultater med, det handler om at være vedholden og blive ved med at træne 3-4 gange i ugen med fullbody.

Hvad er ulemperne ved fullbody programmer?

Nogle af ulemperne er at du træner hele kroppen på en gang, og derfor kan du ikke have så meget tid til alle kropsdele, uden at træningen vil blive alt for lang. Mange undervurderer effekten der kan komme af et fullbody program, og bliver det lavet korrekt og skræddersyet til den enkelte kan det opnå rigtig gode resultater.